Główny specjalista

Ministerstwo Finansów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 137239

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa
  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • nietypowe godziny pracy (w tym dyżury) – konieczność śledzenia działań
    przedstawicieli MF lub KAS w mediach oraz publikowanie treści na stronach
    internetowych również po godzinach pracy oraz w weekendy

Zakres zadań

  • Opracowuje i publikuje wpisy na profile Ministerstwa Finansów (MF) i Krajowej Administracji Skarbowej (KAS) w celu informowania opinii publicznej o działaniach resortu oraz aktywnościach kierownictwa ministerstwa i budowania wizerunku resortu
  • Planuje kampanie informacyjne i promocyjne w mediach społecznościowych w celu informowania społeczeństwa o projektach realizowanych przez resort
  • Identyfikuje treści z zakresu działań resortu, w porozumieniu z innymi jednostkami MF i KAS, w celu wykorzystania w planowej komunikacji w mediach społecznościowych
  • Zleca przygotowanie plansz grafikom Biura Komunikacji i Promocji (BKP) i innym wykonawcom materiałów graficznych oraz audiowizualnych do zilustrowania wpisów w mediach społecznościowych oraz samodzielnie wykonuje proste prace graficzne
  • Monitoruje i raportuje trendy oraz istotne publikacje w mediach społecznościowych w obszarze związanym z resortem finansów
  • Współpracuje z pracownikami komórek prasowych Izb Administracji Skarbowej (IAS) w celu koordynacji komunikacji na profilach MF i KAS oraz IAS
  • Obsługuje i współprowadzi postępowanie związane z zakupem animacji/spotów do zilustrowania wpisów w mediach społecznościowych
  • Współpracuje z pracownikami innych komórek BKP w realizacji ich zadań, w tym zadań promocyjnych i sprawozdawczych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w opracowywaniu treści do mediów społecznościowych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym rozumienie i tworzenie tekstów w obszarze właściwości zespołu
  • Znajomość przepisów ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych
  • Znajomość przepisów ustawy Prawo prasowe
  • Znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • Znajomość funkcjonowania administracji publicznej
  • Umiejętność argumentowania
  • Umiejętność precyzyjnego formułowania pisemnych i ustnych wypowiedzi
  • Umiejętność analizowania informacji
  • Umiejętność wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (D. U. z 2023 r. poz. 342, 497 i 1195), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Najnowsze oferty pracy:

  • Inżynier Jakości Klienta

    Aptiv

    Lokalizacja: pomorskie/ Gdańsk, Ul. Nowatorów 20

    Dodane: wczoraj

    Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Będziesz odpowiadać za: Terminową obsługę zgłoszeń i reklamacji powierzonego klienta; Codzienny przegląd portali klienta (b2b) i kaskadowanie...

  • Telemarketer - infolinia wychodząca

    Confilogi Group sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Jak będzie wyglądał twój dzień pracy? Telefoniczna, sprzedażowa obsługa klienta na infolinii wychodzącej, Wprowadzanie zamówień i powiększanie koszyków zakupowych, Odpowiadanie na...

  • Dziennikarz

    Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

    Lokalizacja: opolskie/ Opole

    Dodane: 2024-05-17

    BADANIA, WYSZUKIWANIE INFORMACJI, PRZEPROWADZENIE WYWIADÓW, PISANIE M.IN. NEWSÓW, REPORTAŻY, FELIETONÓW, KOMUNIKATÓW PRACOWYCH, REZENZJI ITP., UDZIAŁ W KONFERENCJACH PRAOWYCH ORAZ WYDARZENIACH...

  • Specjalista ds. marketingu

    Gdański Urząd Pracy

    Lokalizacja: pomorskie/ Gdańsk

    Dodane: 2024-05-17

    Przyjmowanie rezerwacji gości na pobyt w hotelu, robienie kalkulacji kosztów pobytu, odpisywanie na zapytania, organizowanie konferencji, okolicznościowych spotkań oraz wesel. Praca od...