Ankieter terenowy

Ogłoszenie numer: 10058401, z dnia 2025-07-11

TERMOSTARS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ankieter terenowy

Miejsce pracy: Kraków

Nr Ref.: StPr/25/3099

 

Opis stanowiska

  • Praca ankietera terenowego polega na przeprowadzaniu ankiet z mieszkańcami w ich domach, których celem jest zbieranie danych potrzebnych do oceny, czy mieszkańcy kwalifikują się do skorzystania z dofinansowania w ramach programu „Czyste Powietrze”.
  • Jest to praca terenowa z możliwością dostosowania godzin pracy do własnych potrzeb.

Wymagania

  • Wykształcenie: podstawowe.
  • Mogą być studenci, osoby pracujące (dodatkowa praca) .

Oferujemy

  • Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług.
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN wynagrodzenie uzależnione od ilości zebranych ankiet w ramach zlecenia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

  • Manager ds. Relacji z Klientami

    Klient portalu Praca.pl

    Lokalizacja: opolskie/ Opole

    Dodane: dzisiaj

    Reprezentowanie standardów najwyższej jakości obsługi klientów oddziału banku Motywowanie zespołów do tworzenia kultury skoncentrowanej na klientach Nadzór nad procesami oddziałowymi, w tym...

  • Inspektor ds. promocji

    Urząd Miejski w Halinowie

    Lokalizacja: mazowieckie/ Halinów

    Dodane: wczoraj

    Prowadzenie badań i pozyskiwanie informacji na potrzeby Urzędu, w szczególności w zakresie strategii, polityk i kierunków rozwoju Gminy. Koordynacja i realizacja kampanii...

  • Pracownik ds. promocji kultury

    Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie

    Lokalizacja: dolnośląskie/ Głogów

    Dodane: wczoraj

    1. Promocja działalności statutowej MOK.2. Kreowanie pozytywnego wizerunku marki w środowisku lokalnym.3. Tworzenie, redagowanie i wysyłka not prasowych informujących o realizowanych przez MOK...

  • Kierownik ds. Customer Experience

    Klient portalu Praca.pl

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: wczoraj

    Tworzenie i rozwijanie inicjatyw ukierunkowanych na poprawę doświadczeń klientów Opracowywanie planów działań zwiększających satysfakcję klientów i ustalanie ich priorytetów Koordynowanie...