Team Manager with Hungarian for Social Media Project (m/f/d)

Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you!

 

The team in Gdańsk is currently looking for

Team Manager with Hungarian for Social Media Project (m/f/d)

Miejsce pracy: Gdańsk
Your tasks:
  • Managing day-to-day operations
  • Ensuring consistent quality and productivity
  • Coaching, shadowing and employee support
  • Support in process development
  • Conducting feedback and conversations with employees
  • Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project
Your profile:
  • 3+ years of experience in customer service in sales/technical areas
  • Fluent knowledge of the Hungarian language and a very good command of the English language (written and spoken)
  • The ability to identify training needs and support program development
  • Excellent organizational skills and attention to detail
  • Experience in team management in the Call Center environment
  • Multitasking and prioritization
We offer:
  • Possibility of cooperation with leading business partners
  • A committed and motivated team
  • Opportunity to develop and co-create a new project
  • Internal training and learning opportunities
  • Fixed remuneration and a performance-based bonus
  • Career opportunities in an international company
  • A modern office in the Olivia Business Center complex
  • Free fruit, drinks and private medical care

Najnowsze oferty pracy:

  • Koordynator ds. Analiz Biznesowych i Optymalizacji Procesów w zespole Customer Experience – Europa

    CEMEX Polska Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, ul. Krakowiaków 46

    Dodane: dzisiaj

    Główne zadania Koordynowanie badań klienckich (zewnętrznych i wewnętrznych) oraz innych aktywności związanych z kolekcjonowaniem informacji zwrotnej (NPS, badania wewnętrzne, badania...

  • Starszy specjalista / Ekspert ds. komunikacji

    PKO Bank Polski

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Puławska 15

    Dodane: dzisiaj

    Departament Komunikacji Korporacyjnej

  • Business Development Manager

    Benefit Systems S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Sprawdź swój codzienny plan: Aktywne pozyskiwanie klientów i sprzedaż programów motywacyjno-lojalnościowych z wykorzystaniem grywalizacji Sprzedaż z wykorzystaniem m.in. dostarczonej bazy i...

  • Junior Customer Success Specialist

    BENHAUER Sp. z o.o. Sp.K.

    Lokalizacja: małopolskie/ Kraków

    Dodane: dzisiaj

    Czego wymagamy: umiejętności zarządzania czasem i planowania, dobrej organizacji pracy, inicjatywy i zaangażowania, terminowości i rzetelności, kultury osobistej, znajomość jednego z...