Specjalista ds. Obsługi Klienta

Oferta archiwalna

Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Mamy biura w 5 lokalizacjach i zatrudniamy ponad 80 pracowników. Od 2004 roku budujemy platformę, która łączy pracodawców i kandydatów. Tworzymy dobre miejsce pracy, rozwijamy się jako firma i dajemy naszym pracownikom przestrzeń do rozwoju. Stawiamy sobie ambitne cele. Jeśli chcesz je z nami osiągać - dołącz do naszego zespołu. Praca.pl to też Pracodawca.

 

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta

pracuje w zespole zajmującym się realizacją ogłoszeń. Odpowiada za przygotowanie treści oraz wizerunku ogłoszeń rekrutacyjnych naszych klientów i publikowanie ich na naszym portalu.

Miejsce pracy: Warszawa, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)
Najważniejsze zadania:
  • Redagowanie, edytowanie oraz dodawanie ogłoszeń na portalu;
  • Tworzenie szaty graficznej ogłoszeń;
  • Prace w HTML z wykorzystaniem CSS;
  • Dbanie o właściwy poziom obsługi klienta.
Nasze oczekiwania:
  • Znajomość języka HTML i CSS – ale jeśli nie znasz, to my możemy Ciebie tego nauczyć;
  • Znajomość programów graficznych w stopniu pozwalającym na samodzielne przygotowywanie layoutów;
  • Zainteresowanie obszarem e-commerce;
  • Wysokie umiejętności interpersonalne oraz nastawienie na obsługę klienta;
  • Dojrzałość, samodzielność, odpowiedzialność i spora dawka zaangażowania;
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Perspektywy z nami:
  • Stanowisko to w pełni daje szansę pracy z klientami, jednocześnie wykorzystując umiejętności techniczne (obsługa programu graficznego i stylowanie treści);
  • Umożliwimy Ci długofalową współpracę – średnia stażu pracy w dziale obsługi klienta w naszej firmie to 3,5 roku;
  • Zapewnimy Ci dużo uwagi, ale tylko od Ciebie zależy, jak bardzo rozwiniesz się w naszej organizacji.
Proces rekrutacji:
  • Wyślij CV, a my rozpatrzymy je w ciągu 2 tygodni;
  • Jeśli wpiszesz się w profil poszukiwanej osoby, skontaktujemy się w ciągu 3 dni roboczych;
  • Rozmowę kwalifikacyjną poprowadzimy w biurze w Warszawie lub przez Skype;
  • Do 3 dni poznasz ostateczną decyzję.
Dlaczego warto?
  • Biuro w wygodnej komunikacyjnie lokalizacji
  • Uczestnictwo w szkoleniach i konferencjach branżowych
  • Work Life Balance pracujemy od pon do pt w godz. 8.00 - 16.00 lub 8.30 - 16.30
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

  • Campaign Manager

    CCC S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Co będziesz robić: zarządzać zespołem Zaawansowanej Personalizacji i Zarządzania kampaniami odpowiadać za rozwój personalizowanych interakcji z Klientami CCC z jasnym określeniem ich...

  • Menedżer ds. zaawansowanej personalizacji i zarządzania kampaniami

    CCC S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Co będziesz robić: zarządzać zespołem Zaawansowanej Personalizacji i Zarządzania kampaniami odpowiadać za rozwój personalizowanych interakcji z Klientami CCC z jasnym określeniem ich...

  • Agent reklamowy

    Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie

    Lokalizacja: mazowieckie/ Ząbki

    Dodane: dzisiaj

    REKLAMA TOWARÓW POLSKICH NA RYNKU WSCHODNIM. BADANIE RYNKU.POSZUKIWANIE NOWYCH KONTRACHENTÓW .Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe, brakJęzyk: ukraiński, w mowie -...

  • E-commerce Marketing Specialist / Manager

    Web INnovative Software sp. z o.o.

    Lokalizacja: dolnośląskie/

    Dodane: wczoraj

    Wsparcie organizacji w realizacji działań e-commerce w obszarze kompletnego portfolio produktowego  opracowywanie i wdrażanie planów/strategii marketingowych; udział we wdrażaniu nowych...