Marketing Automation Specialist

nPhoto to nasza ekskluzywna marka fotoproduktów, których odbiorcami są profesjonalni fotografowie. 

 

Każdego dnia dostarczamy naszym klientom na całym świecie to, co najważniejsze - uchwycone wspomnienia i utrwalone emocje. Zawsze perfekcyjnej jakości i zawsze przykładając maksimum uwagi do tego, aby nie tylko nasz produkt, ale także doświadczenie zakupowe były dla każdej osoby wyjątkowe. 

 

Obecnie poszukujemy specjalisty, który będzie odpowiedzialny za automatyzację działań marketingowych. 

Marketing Automation Specialist
Miejsce pracy: woj. małopolskie
Zakres obowiązków
  • współtworzenie, wdrażanie i rozwój strategii automatycznej komunikacji 
  • analizowanie i optymalizacja ścieżki klienta, tworzenie workflow
  • segmentacja klientów, smart content 
  • wprowadzanie nowych rozwiązań automatyzacji 
  • zliczanie kosztów marketingowych, przygotowywanie zestawień i regularne raportowanie 
Poszukiwane kompetencje
  • min. 2 lata doświadczenia w marketingu internetowym 
  • bardzo dobra znajomość narzędzia HubSpot lub podobnego 
  • zainteresowanie automatyzacją w obszarze marketingu 
  • znajomość języka angielskiego na poziomie C1 
  • dodatkowym atutem będzie podstawowa znajomość HTML i CSS 
  • wysokie kompetencje komunikacyjne 
  • samodzielność w realizacji powierzonych zadań 
  • gotowość do dynamicznego i elastycznego działania 
Oferujemy
  • pracę w dużej firmie działającej globalnie, odważnie inwestującej w nowoczesne i skuteczne rozwiązania e-marketingowe i technologiczne
  • uczestnictwo w ambitnych projektach 
  • duże pole do generowania i wdrażania pomysłów usprawniających pracę obszaru 
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B 
  • partnerską relację ze współpracownikami i nieformalną atmosferę pracy 
  • pakiet benefitów (m.in. ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, Multisport)
  • pracę zdalną lub hybrydową w nowoczesnym biurze w Zaczerniu k. Rzeszowa 

Najnowsze oferty pracy:

  • Koordynator ds. Analiz Biznesowych i Optymalizacji Procesów w zespole Customer Experience – Europa

    CEMEX Polska Sp. z o.o.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, ul. Krakowiaków 46

    Dodane: dzisiaj

    Główne zadania Koordynowanie badań klienckich (zewnętrznych i wewnętrznych) oraz innych aktywności związanych z kolekcjonowaniem informacji zwrotnej (NPS, badania wewnętrzne, badania...

  • Starszy specjalista / Ekspert ds. komunikacji

    PKO Bank Polski

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Puławska 15

    Dodane: dzisiaj

    Departament Komunikacji Korporacyjnej

  • Business Development Manager

    Benefit Systems S.A.

    Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa

    Dodane: dzisiaj

    Sprawdź swój codzienny plan: Aktywne pozyskiwanie klientów i sprzedaż programów motywacyjno-lojalnościowych z wykorzystaniem grywalizacji Sprzedaż z wykorzystaniem m.in. dostarczonej bazy i...

  • Junior Customer Success Specialist

    BENHAUER Sp. z o.o. Sp.K.

    Lokalizacja: małopolskie/ Kraków

    Dodane: dzisiaj

    Czego wymagamy: umiejętności zarządzania czasem i planowania, dobrej organizacji pracy, inicjatywy i zaangażowania, terminowości i rzetelności, kultury osobistej, znajomość jednego z...