Brand Manager

Brand Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: R1855
Będziesz pracować z produktami, które wywołują emocje - prawdopodobnie najlepszymi na świecie, w firmie, która ponownie zajęła 3. miejsce w niezależnym rankingu „Poland’s Best Employers 2022” w kategorii FMCG.
Co będziesz robić?
  • Zarządzać marką, jej aktywnościami marketingowymi, egzekucją rynkową oraz ewaluacją.
  • Koordynować pracą Starszego Specjalisty / Starszej Specjalistki ds. Marketingu.
  • Tworzyć strategię marki krótko oraz długoterminową uwzględniając działania marketingowe, trade marketingowe oraz sprzedażowe w oparciu o regularną analizę danych wewnętrznych i zewnętrznych.
  • Prowadzić proces wdrożenia nowych produktów przy współpracy z wewnętrznymi działami oraz partnerami zewnętrznymi.
  • Planować, kreować oraz wdrażać kampanie ATL/ on-line w oparciu o przydzielony budżet w celu budowania przewagi marki, odpowiednio do trendów oraz potrzeb konsumentów.
  • Tworzyć plan mediowy marki w ramach ścisłej współpracy z domem mediowym oraz na bieżąco zarządzać jego realizacją w trakcie roku
  • Ściśle współpracować z działem Trade marketingu, Innowacji, Badań  i Sprzedaży.
Czego oczekujemy?
  • Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: zarządzanie i marketing).
  • Doświadczenia w zarządzaniu złożonymi projektami oraz budżetem marketingowym.
  • Umiejętności analizy sytuacji finansowej, rynkowej i konsumenckiej marki
    z wykorzystaniem różnych źródeł (m.in. AC Nielsen (min. rok), badania ilościowe/jakościowe rynku oraz konsumenta, praca z P&L marki).
  • Świadomości biznesowej, wyczucia rynku oraz panujących trendów.
  • Pasji, poczucia humoru, umiejętności zjednywania innych do swoich pomysłów oraz gotowości do wyjazdów służbowych przynajmniej 2 razy w miesiącu.
  • Zaawansowanej znajomości języka angielskiego (na poziomie min. C1).
Co otrzymasz?
  • Umowę o pracę
  • Jasny system premiowy
  • Samochód służbowy
  • Miejsce parkingowe
  • Opiekę medyczną
    w Luxmed
  • Kartę sportową
  • Pracodawce odpowiedzialnego społecznie
  • Piwo na Święta
Co będziesz robić?
  • Zarządzać marką, jej aktywnościami marketingowymi, egzekucją rynkową oraz ewaluacją.
  • Koordynować pracą Starszego Specjalisty / Starszej Specjalistki ds. Marketingu.
  • Tworzyć strategię marki krótko oraz długoterminową uwzględniając działania marketingowe, trade marketingowe oraz sprzedażowe w oparciu o regularną analizę danych wewnętrznych i zewnętrznych.
  • Prowadzić proces wdrożenia nowych produktów przy współpracy z wewnętrznymi działami oraz partnerami zewnętrznymi.
  • Planować, kreować oraz wdrażać kampanie ATL/ on-line w oparciu o przydzielony budżet w celu budowania przewagi marki, odpowiednio do trendów oraz potrzeb konsumentów.
  • Tworzyć plan mediowy marki w ramach ścisłej współpracy z domem mediowym oraz na bieżąco zarządzać jego realizacją w trakcie roku
  • Ściśle współpracować z działem Trade marketingu, Innowacji, Badań  i Sprzedaży.
Czego oczekujemy?
  • Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: zarządzanie i marketing).
  • Doświadczenia w zarządzaniu złożonymi projektami oraz budżetem marketingowym.
  • Umiejętności analizy sytuacji finansowej, rynkowej i konsumenckiej marki
    z wykorzystaniem różnych źródeł (m.in. AC Nielsen (min. rok), badania ilościowe/jakościowe rynku oraz konsumenta, praca z P&L marki).
  • Świadomości biznesowej, wyczucia rynku oraz panujących trendów.
  • Pasji, poczucia humoru, umiejętności zjednywania innych do swoich pomysłów oraz gotowości do wyjazdów służbowych przynajmniej 2 razy w miesiącu.
  • Zaawansowanej znajomości języka angielskiego (na poziomie min. C1).
Co otrzymasz?
  • Umowę o pracę
  • Jasny system premiowy
  • Samochód służbowy
  • Miejsce parkingowe
  • Opiekę medyczną
    w Luxmed
  • Kartę sportową
  • Pracodawce odpowiedzialnego społecznie
  • Piwo na Święta

Administratorem danych osobowych zawartych w formularzu rekrutacyjnym jest Carlsberg Polska Sp. z o.o., ul. Krakowiaków 34, 02-255 z siedzibą w Warszawie.

Najnowsze oferty pracy:

  • Sale Manager

    Norma

    Lokalizacja: mazowieckie/ Teresin

    Dodane: wczoraj

    koordynacja sprzedaży oferty firmy (środków transportu, maszyn budowlanych, środków transportu) przygotowywanie ofert, pozyskiwanie klientów bieżąca obsługa klientów zgodna ze standardami...

  • Analityk ds. Wyceny z Językiem Francuskim

    UPS Global Business Services Polska Sp. z o.o.

    Lokalizacja: dolnośląskie/ Wrocław

    Dodane: wczoraj

    Zadania: Analityk ds. Wyceny pracuje w grupie Revenue Management, która jest częścią działu marketingu; Jest odpowiedzialny za codzienne analizowanie zapytań ofertowych, przekazywanie...

  • Kierownik Projektu / Doradca Klienta

    Arret Sp. z o.o.

    Lokalizacja: śląskie/ Zabrze

    Dodane: wczoraj

    kontakty z klientami na terenie całej Polski (telefoniczne, mailowe, spotkania bezpośrednie), aktywne poszukiwanie klientów, przygotowywanie odpowiedzi na bieżące zapytania, analizę...

  • Junior Product Portfolio Manager​

    Nowy Styl

    Lokalizacja: podkarpackie/ Jasło

    Dodane: wczoraj

    Twój zakres obowiązków: określanie kierunków rozwoju portfolio produktowego zarządzanie obecnym portfelem produktów. Analiza „cyklu życia produktów” analiza konkurencji i trendów...